برنامه کارلسون برای تیون کلاس اس جدید
 

 

Mercedes S-Class by Carlsson

Mercedes S-Class by Carlsson

طراحی بیرونی این خودرو کمی با نسخه استاندارد تفاوت دارد و البته که جذاب تر هم شده است. کارلسون این هتل 5 ستاره را به سپر جلوی جدید که هوای بیشتری وارد آن می شود، رکاب های جانبی (RS) و اسپویلر های جانبی که در جلوی خودرو واقع شده اند، تجهیز کرده است.در عقب هم یک سپر جدید و اگزوز ها دوقلوی اسپرت خودنمایی می کنند. همچنین مشتریان می توانند رینگ های 19 تا 21 اینچی برای اس کلاس خود سفارش دهند.

Mercedes S-Class by Carlsson

Mercedes S-Class by Carlsson

کابین هم با اصلاحات چوبی و چرمی همراه شده و ردیف عقب هم از سیستم سرگرمی جدید بهره می برد، Wi-Fi یکی از سیستم ها کابین این خودرو است. علاقه مندان به موسیقی هم می توانند در کابین راحت این خودرو از شنیدن صدای REVOX نهایت لذت را ببرند. تجهیزت جدید دیگری که به فضای داخلی این خودرو اضافه شده اند عبارت اند از: کف پوش پوست گوسفند، یک یخچال و یک جاسیگاری سفارشی

اما زیر کاپوت این قصر لوکس: موتور 4.7 لیتری V8 مرسدس اکنون می تواند 610 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید کند یعنی 154 اسب بخار افزایش قدرت و 200 نیوتن متر افزایش گشتاور. همچنین کارلسون به سراغ موتور 5.5 لتیری V8 مرسدس S63 AMG هم رفته است، و با انجام فوت و فن ها خود، قدرت خروجی آن را به 780 اسب بخار و گشتاور آن را به 1050 نیوتن متر رسانده است و این یعنی افزایش 195 اسب بخاری قدرت و 150 نیوتن متری گشتاور.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 639
بازدید ماه : 12826
بازدید کل : 462540
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2